Monday, 30 January 2012

wedding :D

  peace our world ! salam lah dulu kita kan org islam . ASSALAMUALAIKUM SEMUA ! kan mnis mcm nih bg salam sebagai umat islam yg suci . ish blog aku nih berhabuk semacam jaa . pa la tuan dy nih tak kemas2 blog dy nih yang berhabuk terlalu bnyk . tuan dy nih pemalas gak nya . alah . tuan dy nih sekarang nih sibuk berkeja . biasa la cuti seminggu hari ni baru start balik keja . keja oh keja . eh2 ? tempat korang hujan tak ? kat tmpat aku hujan laa . sejuk bagai . malam nih confirm tidur awai punya . biasa la hujan2 mcm nih . tarik selimut fuhhhh tidurr . zZzZzZzZzZ . mcam tu lahh .


  duk merepak pa ah tuan blog nihh . oke ! berbalik kepada tajuk . nak ceta nih . kenduri nih berlaku lama dah . tapi tak la lam sngat . dalm bulan 1 gak laa . bulan nih laaa . nak ceta dua2 rumah pengantin . satu tempat tepi rumah aku a.k.a jiran aku la kan senang . satu lagi dekat bukit keteri , rumah dy tepi kolah tok paq rumah taman jaaa . first , nak ceta pasai kenduri kat umah pengantin pempuan iaitu umah dy tepi umah aku jaaa . nama dy izzati . pada tanggal 07.01.2012 berlaku lah majlis kenduri nih . pasangan nih memilih tema berwarna biru . cun bagai warna biru . i like this colour . HAHHA . malas lah nak taip2 bnyk jum tngk pic kami kami sekelian . 




 comel tak ? nih la pengantin pempuan .



nih ? mesti lah aku ngan pengantin pempuan .


  dah la tengok banyak tuh . malas nak upload laa . oke ! nak ceta rumah pengantin laki lak . majlis kenduri sebelah laki lak berlangsung pada 28.01.2012 iaitu pada hari sabtu lepas . disini plak mereka memilah tema berwarna pink putih . syok beb ! kami dijemput dengan moto berkuasa tinggi . p konvoi ramai2 bak hang . jum lah tengok pic malas nak taip2 laah . 







p/s | dah laa2 cikit . jum orang panggl ajak p bakar jagung laaa . jum p bakar jagung jap . bye . selamat membaca . peace ! 









                                             

1 comment: