Wednesday, 7 December 2011

ABOUT ME ! !




HYEEPP!!aku budak baru dalam blogger ini ! kalau ada yg silap harap dimaafkan lah . aku tak da keja nak bt la yg aku bt blog ni . aku bt blog ni pn sbb biasa la budak lepasan SPM bukan ada keja kalau duk kat rumah . keja dia duk mengadap benda nih la yg comel2 nih . HAHA ! apa yang aku duk merapu nih . lari tajuk pa ? tak nampak ka tajuk kat atas tu . tak payah duk lari tajuk sngat . oke ! aku adalah NUR ATIQAH BT SABRI . umur aku tak baca ka pa yang aku tulis tuh . baru lepasan SPM la . mesti la baru 17 tahun pada tahun 2011 . oke ! nak taw tak aku tinggal kat mna ? aku tinggal kat perlis . negeri yang paling kecil kat MALAYSIA nih . walaupun kecil tapi aku tetap setia pada PERLIS . PERLIS negeri yang paling cantik . *jangan jeles* aku anak ke dua daripada dua beradik . aku mesti lah anak bongsu . HAHA . mesti manja kan aku . anak sulung mak ayah aku mesti nak taw kan . oke ! anak sulung mak ayah adalah  _ _ _ _ _ ! !
ABANG ! ! nak tngok muka abang aku yg tak bapa encem tuh . jahat punya adek ! biarlah . . aku rajin duk gaduh dengan dia . jap2 nak upload gambar dia jap .


HAHAH ! ! okelah ! setakat sinilah cerita aku yang tak bapa bagus sangat . harap2 faham ja lahh . terima kasih keran sudi membaca blog aku yang tak cantik . biasalah nama pun budak baru kan . tataw bapa reti sangat pasai blog nih . oke ! sekian , terima kasih . BOBYEE ! ! ! <3







-

No comments:

Post a Comment