Monday 12 December 2011

with abang angkat

elLoww ! ! lamakan tak updates blog yg tak berapa cantik lagi . biasalah buzy sikit beberapa hari ini dengan program anak angkat . program ini berlangsung selama 3 hari 2 malam pada 9,10,11/12/2011 . bak hang letih kod duk layan mereka . mereka tuh daripada unimap . korang tahu tak unimap dari mana ? unimap ni dari negeri perlis . nama ja duk perlis tapi berapa orang ja yg masuk belajar situ . budak-2 perlis mesti kata mcam ni bt apa belajar dekat unimap , duk lam perlis ja nak la belajar kat luar sama . abang2 ngan kakak2 yg hadir ke kampung aku semua segak2 , cantik2 , baik2 . mak aku ada jgak ambik anak angkat . ambk 2 org beb ! kami ambk laki sbb dalam rumah aku kebnykan laki2 . sorang tuh tinggi sorang tuh rendah . nama mereka sorang abg aizat , sorang lagi abg muda . abg aizat asal dari selangor umo dia tak pasti laa . dy baik laa , cakap banyak . aku suka laki cakap banyak . abg muda lak asal dari johor jauhkan , dari johor belajar dekat perlis . dy tuh tinggi . tinggi mcm pokok kelapa . HAHAH . dy baik laa , tapi dy tak bnyak ckap leh katakan pediam laa . nak tengok tak muka diorang masa kt kampung aku , iaitu kampung sena rendang laa ! jap nak upload jap . HAHA




setakat nih saja cerita aku n malas nak taip sama . HAHHA . nak upload pic pn lambat mcm kura2 jaa . by the way pic tuh masa mereka nak balik . da laa wktu mereka duk lam rumah , bt aktiviti , mcm2 laa lagi .tapi dah line tenet lambat terpksa membuatkan jdi malas nak upload . oke ! bye2 . *abang nnti mai plak noh rumah adik . kunjung abang dilayan oleh kami semua . HAHAH .

No comments:

Post a Comment