Tuesday 20 December 2011

* A I R PO R T *

ASSALAMUALAIKUM SEMUA . 1 MALAYSIA ! lamakan aku tak updates blog aku yg tak cantik nih . HAHA . apa khabar semua ? aku rasa2 korang semua sihat2 kan belaka . aku lama tak updates blog biasa lah kan sekarang cuti kolah . pastu aku lak budak LEPASAN SPM BAGI SESI 2011 . *wahhh!buat syok diaa . oke ! apa yang korang buat ah time cuti kolah nih . mesti ada yang keja , p bercuti , melepak ngan kawan2 kan3 ? nak taw tak aku buat apa time cuti kolah nih . HAHA . aku goyang kaki jaa , pastu p berjalan2 ngan kaum kerabatku . apa yang aku duk merapu nih ahh . tajuk lain ceta lain pa ahh NUR ATIQAH . oke ? berbalik kepada tajuk aku kat atas tuh . semalam aku p airport . taw tak airport tuh apa ? kalaw tataw baik tak payah hidup la dalam duniaa nih sekarang nihh . tok wan aku pun taw apa itu airport . tapi aku nak ceta gak lahh AIRPORT tuh lepangan terbang . yang terletak dekat kepala batas , KEDAH . yang ada kapal terbang tuhhh . yang benda tuh naik keatas awan tuhh laaa . oke ! nak taw tak aku p buat apa ? aku p antar mak njang aku laa . adik perempuan ayah aku . dia nak balik SARAWAK . jauh kan tempat tuh . aku pun tak penah p lagi . sbb mahai sngt nak p sna , tak mampu lagi nak p . tunggu suami bawak p lahh . HAHAH ! aku nak ikut sngt p antar diaa sbb dia balik mai sini setahun sekali jaa . hujung tahun dia balik mai sini lah . kan cuti kolah . jumpa pun kadang2 . dah lah ceta bab 2 . aku pun tataw nak ceta dah laa . nih pic aku p airport . tadak keja sngt tuh yang aku snap pic . HAHA ! 






terima kasih kepada semua yang baca blog aku nihh ! blog yang tak bapa cantik lagi . oke lah ! time untuk aku lunch lak . selamat lunch semua ! 

No comments:

Post a Comment